2009年3月21日土曜日

PIZZA★

昨日、お母さんと一緒にピザを作ったぁ
Yesterday I and my mother made pizzas

↑これはクリスピーピザ!奥のピザは具を乗せすぎてはみだしてもた
さりげに写ってるのはコロコロポテト
This is crispy pizza! ・・・英語難しい。笑

↑こっちはふわふわのピザ!(なんてゆうんやろう?)
This is soft pizza!

てことで、晩ごはんはピザにポテトにコーンスープやったよぉんちなみにお昼はパスタ。欧米食な1日でした♪笑
まぁおいしいからいいよねっ(・∀・)

5 件のコメント:

nanami さんのコメント...

私も昨日友達と
dinner行って
PIZZAゃったぁ~♪

たまに無性に食べたくなるゃなぁ★

みく さんのコメント...

ほんまかぁ~♪♪

ほんま!むしょ~に食べたなるよねっ(・∀・)

m_yam さんのコメント...

You've been writing a lot!!! Keep posting!

You wondered how you should call those two types of pizza. You can use "thick crust" and "thin crust"(or "thin and crispy").

My favorite is "thin'n crispy" pizza.

みく さんのコメント...

OK!(*>∀^)

Oh,thanks for your telling★

My favorite is thick crust, but I like thin crust too!!

m_yam さんのコメント...

You're updating your blog regularly. Great!!!
BTW, do you know how I can contact Tomomi?