2009年5月12日火曜日

稲垣早希ちゃん



なんかね、あたしこの人の声に似てるらしいのです(・o・)
My voice appear to resemble Saki Inagaki's voice.(English is difficult,,,)

何回聴いても自分ではわからへんねんけど・・・
But I don't think so!!

2分40秒くらいからよぉしゃべるから聴いてみて!?笑
Please listen the You-tube from about 2:40!

あたしこんな声かわいない思うけど(^△^;)
I think my voice isn't so cute!

でも似てるってことは、あたしもエヴァの声マネできるんやろか!?
But can I mimicry of Asuka of エヴァンゲリオン!?

出来るならぜひとも取得したいよねっ
If I can do it, I want to get the ability★

0 件のコメント: