2009年7月15日水曜日

海星でテニス大会♪

いやぁ~テニス日和だぁ!
I played tennis with Nami, Nanami and Maiko at Kaisei's tennis Court.

ほんま楽しかったぁ! I really enjoyed that time!
ちょいとスパルタコーチになってしまいましたが・・・ななみちゃんごめんね。笑
でもちゃんと試合できたし、久しぶりに楽しむテニスをしましたぁ~♪♪

おまけ・・・

Niceなpictureが撮れたっ!!!
最初このMちゃんのテニススタイルに爆笑してしもた!笑
キックボードは溝に落ちてて拾ったよ。でもちゃんと溝に返したよ!笑

Maybe next tennis meeting will be held November.
So if you participate in this meeting, let me know
Playing tennis is fun!!!!!

4 件のコメント:

m_yam さんのコメント...

Oh I'd love to play tennis! I've never been able to play. Can you can show me how?

But...wasn't it too hot to play tennis?

みく さんのコメント...

I'll try! 一応テニスコーチなのでなんとか教えますよっ☆
先生もぜひ今度いかがですか!?

Yes..Really the day was very hot!
But evening was comfortable!
あと、風が心地よかったので影は快適でしたよ♪

m_yam さんのコメント...

Sounds great! Let me know when you schedule the event!!!

It will be fine in November :D

みく さんのコメント...

OK!!!
I'll tell you schedule on decision★