2009年11月14日土曜日

3人でカラオケだい♪

Today I went KARAOKE with Yukiko and Nami.
But!!! Nami was late!!! so I and Yukiko went to STAR BUCKS.
This picture is ダークチェリー モカ.

Then Nami came and we went KARAOKE!
I and yukiko gave 罰ゲーム to Nami, because Nami was late.
She sang funny song! It's Hiromi Go's ・・・.ぷぷっ
She danced.(^皿^)
We sang 13:00 to 19:00.I really enjoyed!!!
After that we went to eat dinner to わたみん家.
We drank, so we talked a lot!
Everyone! listen!! Yukiko is very funny person!! So she is not terrible person!!
(いや、そうゆう話になったので・・・笑)

After eating dishes I noticed that I forgot to take a picture.
I really enjoyed that time!!

4 件のコメント:

yn さんのコメント...

怖くないよー(; ・`д・´)
おもろいおばちゃんだよー(;´∀`)ウフフアハハ…www
ね、これで明日からは皆僕に朝の挨拶してくれますね☆←
グラサンかけてても、いつでも挨拶しておくれ⊂ミ⊃^ω^ )⊃ アウアウ!!

いやぁ、楽しかったですねw
またナミさんに踊らせましょうwwww←←

みく さんのコメント...

ゆきこさんを宣伝してみた★笑
これできっと分かってもらえるで!朝からハイテンション挨拶でがんばろっ(^ω^)笑

うん踊らせよ~♪次はちゃんとムービーで撮っちゃおかな!

m_yam さんのコメント...

すごい(?)3人組ですねぇ。

Yukiko told me today that Nami was late 30 minutes (and she was a bit late for the class too ^^)

Join me sometime! I don't sing, though. (体力もないしね。Sorry!) But I love beer ^^ (お知らせまで)

みく さんのコメント...

すごいですか!?(^ω^)

もおなみさんは~!(あたしの口癖)笑
先生も是非ぜひ♪♪